Corporate 27/04/2017

Drie verzekeringstrofeeën voor
​AG Insurance

Driemaal is scheepsrecht voor AG Insurance. Op de jaarlijkse uitreiking van de Verzekeringstrofeeën Niet-Leven, won AG Insurance opnieuw niet alleen de Trofee van de makelaar, maar ook deze voor Innovatie en voor Beste KMO package.

Op 26 april reikte Decavi zijn jaarlijkse Verzekeringstrofeeën Niet-Leven uit. De organisatie wil hiermee die verzekeraars belonen die het voorbije jaar in de verzekeringen Auto, Brand, Ongevallen en Aansprakelijkheid, e.d. de meest opmerkelijke initiatieven genomen hebben op het vlak van producten, diensten, acties, e.d.
AG Insurance is fier om dit jaar, naast een aantal sterke nominaties, niet minder dan drie Trofeeën in de wacht te hebben gesleept.


(van links naar rechts)
Edwin Klaps, Bestuurder-Directeur Niet-Leven & Broker Channel
Bertrand Roosen, Directeur Marketing Niet-Leven
Frédéric Van Dieren, Commercieel Directeur Broker Channel

 


Trofee voor beste KMO package


In deze categorie werd Modulis Easy bekroond, een vernieuwd concept dat de bedrijfsverzekeringen van KMO’s en zelfstandigen groepeert in één dossier en hen daarbij een aantal belangrijke voordelen biedt,. Denk maar aan de mogelijkheid tot gespreide premiebetaling, de Goedeklant-bonus, een automatische dekking voor aanverwante activiteiten en een dienst voor inning van onbetaalde facturen. Bovendien verloopt het proces van opmaak en beheer van de contracten voortaan grotendeels digitaal, zodat de makelaar zijn Modulis Easy dossiers snel en efficiënt kan beheren.


Trofee voor Innovatie


De Trofee voor beste innovatie werd uitgereikt aan OmniNatuur, een nieuwe waarborg binnen Autoverzekeringen die AG Insurance met succes lanceerde in 2016. De waarborg vertrekt vanuit de vaststelling dat zowat de helft van alle personenwagens niet verzekerd zijn tegen schade door natuurkrachten, zoals storm, hagel, overstromingen, terwijl net deze risico’s de voorbije jaren steeds vaker voorkomen als gevolg van de klimaatopwarming. Denk maar aan de hagelstorm van Pinksteren 2014. Als aanvulling op de BA Auto-verzekering, biedt OmniNatuur een eenvoudige en performante dekking tegen deze risico’s en dit voor een premie van slechts 5 EUR per maand.
Meer info over OmniNatuur.


Trofee van de Makelaars

De Trofee van de makelaars is een buitenbeentje binnen de Verzekeringstrofeeën. Deze wordt immers niet toegekend door een jury maar op basis van een enquête, afgenomen bij de Belgische makelaars die lid zijn van Feprabel. De Trofee geeft dus een goed beeld van welke maatschappij de makelaars zelf beschouwen als hun globaal bekeken meest waardevolle partner-maatschappij.
De Trofee is alvast in goede handen bij AG Insurance, want sinds de start van de uitreiking ervan werd hij zowel in levensverzekeringen als in verzekeringen Niet-leven veruit het vaakst aan AG Insurance toegekend. De meest recente edities vormen daarop geen uitzondering. Na vorig jaar in beide categorieën te hebben gewonnen, viel deze eer ons ook dit jaar te beurt in Niet-Leven.

Edwin Klaps, Bestuurder – Directeur Niet-Leven en Makelaarskanaal, toonde zich dan ook zeer tevreden met dit resultaat: “Deze zoveelste Trofee toont de kwaliteit en de duurzaamheid aan van onze relatie met de makelaars, toch de verzekeringsspecialisten bij uitstek. Ik wil hen dan ook van harte bedanken voor hun blijvende trouw en waardering voor ons partnership. De Trofee blijft voor ons ook een aansporing om het proces van continue verbetering van onze producten en diensten nog te versterken. In een steeds sneller veranderende wereld is innovatie een voorwaarde om onze leidende positie bij onze distributiepartners en klanten te vrijwaren.”

Meer info over de Decavi verzekeringstrofeeën.

     
Foto’s
  • Decavi Non-Life 2017 (3).JPG

  • Decavi Non-Life 2017 (2).JPG

  • Decavi Non-Life 2017 (4)