Index | AG Insurance | Mediaan |
Tevredenheid | 79 | 62 |
Loyauteit | 96 | 91 |
Toegevoegde waarde | 83 | 73 |
Onderscheidend vermogen | 76 | 52 |
Globale Customer Performance | 83 | 70 |
"De Profacts-enquête 2018 bevestigt dat makelaars ons nog steeds en met grote voorsprong zien als hun voorkeurmaatschappij. We geloven sterk in de fundamentele rol van de makelaar als raadgever van zijn klanten en in de toekomst van het beroep. We investeren dan ook volop in de professionalisering van de makelarij, op vlak van opleiding, commerciële ondersteuning, bedrijfsadvies, digitalisering en aanwezigheid op het internet… Het is duidelijk dat de sterke scores in de Profacts-enquête het gevolg zijn van deze duurzame strategie."
"De Profacts-enquête is een onafhankelijk vergelijkend onderzoek dat peilt naar de tevredenheid van de Belgische verzekeringsmakelaars over de werking van de verzekeringsmaatschappijen. AG Insurance behaalt hierin voor de tiende opeenvolgende keer de beste score op de Belgische verzekeringsmarkt.
Maar ook als we het resultaat inschalen binnen onze globale Customer Performance (CPI®) database, behaalt AG Insurance dit jaar opnieuw een AA-label. De betekenis hiervan mag je zeker niet onderschatten want het AA-label staat garant voor een Top10% resultaat binnen het B-to-B segment. Een AA-label kan je trouwens alleen behalen als de resultaten op zowel de algemene tevredenheid, loyauteit, toegevoegde waarde, onderscheidend vermogen als de dagdagelijkse aspecten in de samenwerking top zijn. Omdat zo goed als alle sectoren van de Belgische economie vertegenwoordigd zijn in onze database, kan je met zekerheid stellen dat de professionele verzekeringsmakelaars AG Insurance niet alleen waarderen als de beste verzekeringsmaatschappij in België, maar ook beschouwen als één van de Top10% presterende bedrijven van België."