Corporate 22/10/2015

Makelaars belonen AG Insurance met ‘Gulden Regel' en DECAVI Trofee van de Makelaar (levensverzekering)

Het was een bewogen, maar uiterst lonende week bij AG Insurance. Nadat de verzekeraar op 16 oktober de ‘Gulden Regel’ mocht ontvangen tijdens de ‘Dag van de Makelaar’, wist hij enkele dagen later nog een andere award in de wacht te slepen: de “Trofee van de Makelaar” in levensverzekeringen.




Trofee van de Makelaar (DECAVI)


Op woensdag 21 oktober werden voor de 16e keer de DECAVI Trofeeën van de levensverzekering uitgereikt. AG Insurance is erin geslaagd om voor de 7e keer op 10 jaar tijd de meest prestigieuze prijs te winnen: de Trofee van de Makelaar. Dit is bovendien de enige prijs die niet door een professionele jury wordt uitgereikt, maar op basis van een representatieve enquête bij verzekeringsmakelaars die zijn aangesloten bij Feprabel.


Frédéric Van Dieren, commercieel directeur AG Insurance: “Deze trofee is een prachtige erkenning voor het sterke strategische partnerschap dat we verder blijven uitbouwen met de makelaars. We stellen hen regelmatig nieuwigheden voor op het vlak van producten, opleidingen, toepassingen, verkoopsondersteuning enz. Zeker in levensverzekeringen bouwen makelaars een langetermijnrelatie uit met hun klanten. AG Insurance heeft eens te meer bewezen dat het een solide en toegankelijke partner is waar de makelaars op kunnen rekenen en die hen helpt om hun zakencijfer te doen groeien.”



‘Gulden Regel’ (FVF)


Tijdens de ‘Dag van de makelaar’ op 16 oktober bekroonden de Nederlandstalige makelaars die aangesloten zijn bij FVF (Federatie voor Verzekerings- en Financiële tussenpersonen) AG Insurance met de ‘Gulden Regel’. Deze prijs werd toegekend op basis van een stemming onder de aanwezige makelaars. Hiermee wil FVF de maatschappij lauweren die het voorbije jaar het meeste opmerkelijke initiatief nam om makelaars te ondersteunen in hun digitale werking en de communicatie met hun klanten.
AG Insurance ontving de ‘Gulden Regel’ voor zijn ‘Starget We Activate’-programma, een platform dat via een veelvoud aan toepassingen de makelaars ondersteunt bij het versterken en professionaliseren van hun lokale marketing en de communicatie met hun klanten.
 
Edwin Klaps, Bestuurder-Directeur AG Insurance, over deze dubbele erkenning: “Deze door de makelaars zelf uitgereikte trofeeën vormen een erkenning voor de inzet en de dagelijkse inspanningen van alle AG Insurance-medewerkers. Ze tonen ook aan dat de nauwe relatie die we onderhouden met de makelaars en het werk dat we samen leveren – zowel in het digitaliseringsproces als in de producten en diensten die we aanbieden in levensverzekeringen – gewaardeerd worden en resultaat opleveren.”




Foto’s
  • guldenregel 320x213