Corporate 26/04/2018

DECAVI-trofeeën: AG Insurance beloond in 4 categorieën

Tijdens de jaarlijkse uitreiking van de DECAVI-verzekeringentrofeeën Niet-leven op woensdag 25 april in Tour & Taxis sleepte AG Insurance maar liefst vier trofeeën in de wacht! Voor het vijfde jaar op rij behaalden we de prestigieuze Trofee van de Makelaardij, maar ook de prijs voor de beste reclamecampagne was voor AG. 

Op woensdag 25 april reikte DECAVI naar jaarlijkse gewoonte de verzekeringentrofeeën Niet-leven uit. De organisatie wil hiermee de verzekeraars belonen die het voorbije jaar in de verzekeringen Auto, Brand, Ongevallen en Aansprakelijkheid de meest opmerkelijke initiatieven genomen hebben op het vlak van producten, diensten, acties enz.
AG Insurance is fier dat het dit jaar, naast een aantal sterke nominaties, niet minder dan vier trofeeën in de wacht heeft gesleept.

Beste reclamecampagne

AG Insurance mocht ook een award in ontvangst nemen voor zijn eerste grootschalige imagocampagne. Deze campagne werd gelanceerd in oktober 2017 en de slogan luidde: ‘Wacht niet op je volgende leven. Leef nu al voluit met AG!’  

Nathalie Erdmanis, Director Strategic Marketing & Branding, is heel blij met deze erkenning:
“Voor onze eerste AG-imagocampagne hebben we gekozen voor dieren die een project verwezenlijken dat hen nauw aan het hart ligt (een cruise of een uitstap met de moto). Hiermee geven we in de eerste plaats het engagement van onze maatschappij weer: we zetten alles op alles om een antwoord te bieden op de bezorgdheid van onze klanten over de keuzes die ze maken voor hun toekomst. Door positieve emotionele waarden te associëren met ons merk, geven we de klanten gemoedsrust zodat zij voluit kunnen leven en hun dromen waarmaken … AG is dus een echte supporter van hun leven.”

Beste kmo-package

In deze categorie, waarin 7 verzekeringsmaatschappijen een dossier hadden ingediend, werd Modulis Easy beloond, een concept dat de verzekeringen van kmo’s en zelfstandigen groepeert in één dossier en hen daarbij een aantal belangrijke voordelen biedt. Denk maar aan de mogelijkheid tot gespreide premiebetaling, de ‘Goedeklantbonus’, een automatische dekking voor aanverwante activiteiten en een dienst voor inning van onbetaalde facturen. Bovendien verloopt dit alles snel en efficiënt voor de makelaar dankzij een digitaal beheersproces. 

Verzekering Moto en OmniMobility

AG Insurance won eveneens een prijs voor zijn globale aanbod in motorverzekeringen, tegenover 5 andere maatschappijen. De maatschappij biedt al verschillende jaren complete en specifieke dekkingen aan, zowel voor motorrijders (via een degelijke BA) als voor hun voertuig (Top Voertuig Moto, een volwaardige omnium met 6 maanden zonder waardeverlies en een vrijstelling naar keuze). Zo wil AG Insurance de huidige en toekomstige mobiliteit ondersteunen. Sinds 2017 heeft AG Insurance ook een specifiek aanbod ontwikkeld voor nieuwe voortbewegingstoestellen (hoverboard, elektrische step, monowheel, …), om zo zijn verzekeringsaanbod uit te breiden naar alternatieven voor de wagen. 


Trofee van de Makelaars

De Trofee van de makelaars is een buitenbeentje binnen de Verzekeringstrofeeën. Dit is immers de enige prijs die niet wordt toegekend door een jury maar op basis van een enquête, afgenomen bij de Belgische makelaars die lid zijn van Feprabel. De trofee geeft dus een goed beeld van welke maatschappij de makelaars zelf beschouwen als globaal bekeken hun meest waardevolle partner. Sinds de start van de uitreiking werd de prijs zowel in Leven als in Niet-leven het vaakst aan AG Insurance toegekend. Voor het vijfde jaar op rij in Niet-leven sleepte AG Insurance deze prijs in de wacht. 

Edwin Klaps, Managing Director, is dan ook een tevreden man:
“Dat we deze trofee voor het vijfde opeenvolgende jaar in ontvangst mogen nemen van de makelaars, toont de kwaliteit en de duurzaamheid aan van onze relatie met hen. Ik wil hen dan ook van harte bedanken voor hun vertrouwen in AG Insurance, dat ze jaar na jaar bevestigen en als waardevol beschouwen. Deze trofee stimuleert ons ook om te blijven innoveren zodat onze producten en diensten steeds performanter worden en voldoen aan de verwachtingen van onze klanten en partner-makelaars.”

     
Foto’s
  • decavi-non-vie-ag-insurance-05

  • decavi-non-vie-ag-insurance-04

  • decavi-non-vie-ag-insurance-03

  • decavi-non-vie-ag-insurance-02

  • decavi-non-vie-ag-insurance-01