Corporate 30/04/2020

AG wint 5 verzekeringstrofeeën Niet-leven

Door de maatregelen die de overheid nam om de coronavirusepidemie in te dijken, kon de traditionele uitreiking van de Decavi-trofeeën Niet-leven dit jaar niet plaatsvinden. De organisatoren maakten vanmorgen wel de winnaars bekend. AG is bijzonder trots op zijn 5 trofeeën, waaronder de felbegeerde Trofee van de Makelarij.

Op donderdag 30 april maakte Decavi in de pers de laureaten bekend van de verzekeringstrofeeën Niet-leven. De organisatie wil hiermee de verzekeraars belonen die het voorbije jaar in de verzekeringen Auto, Brand, Ongevallen en Aansprakelijkheid de meest opmerkelijke initiatieven genomen hebben op het vlak van producten, diensten, acties enz. AG sleepte maar liefst 5 trofeeën in de wacht en is dan ook heel trots.

Trofee van de Makelarij voor het 7e jaar op rij


Voor het zevende jaar op rij behaalde AG de Trofee van de Makelarij Niet-leven. Binnen de Verzekeringstrofeeën is dit een bijzondere award, omdat het de enige prijs is die niet wordt toegekend door een jury, maar op basis van een enquête, afgenomen bij de Belgische makelaars die lid zijn van Feprabel of FVF. Deze prijs is een teken van wederzijds vertrouwen dat getuigt van de kwaliteit en de duurzaamheid van het partnerschap van AG met de makelaars. 

En zeker in de coronacrisis die we nu doormaken. Edwin Klaps, Managing Director, legt uit waarom: "Deze trofee is een opsteker en moedigt alle AG-medewerkers aan om altijd de best mogelijke service te bieden. In deze uitzonderlijke periode is deze trofee nog waardevoller omdat al onze teams alles op alles zetten om supporter te zijn van onze makelaars en onze klanten. Deze trofee is van hen. Dit jaar, meer dan ooit, bedank ik alle makelaars en hun teams voor hun vertrouwen".

 

Drie trofeeën als beloning voor de producten


Ook de producten die AG heeft ontwikkeld op maat van de specifieke behoeften van zijn klanten, doen het uitstekend. Zo won de onderneming drie trofeeën in de volgende categorieën: de trofee van de brandverzekering* (Top Woning), de trofee van het kmo-package* (Modulis) en de trofee van de gezondheidszorgverzekering* (AG Care Hospitalisatie).

Frédéric Van Dieren, commercieel directeur: "Deze drie trofeeën tonen de waarde aan van onze producten en zijn het resultaat van onze sterke band met de makelaars, en van ons vermogen om ons aan te passen aan de veranderende behoeften van de klanten en voortdurend te innoveren. Dit geldt zowel voor onze basisproducten (Top Woning, onze brandverzekering met ruime waarborgen en een grote mogelijkheid tot personalisatie) als voor de producten gericht op kmo's, zoals ons Modulis-concept, dat trouwens niet voor de eerste keer in de prijzen valt. Tot slot bewijst de trofee voor de beste hospitalisatieverzekering dat AG meer dan ooit een 'full player' is en blijft!"

 

Trofee voor de beste reclamecampagne


Last but not least, de trofee voor de campagne "Surrendering is not an option, we are all equal", rond de Belgische Paralympische atleten, die AG steunt sinds 2010. Deze campagne liep in het Nederlands en het Frans op sociale media en toonde de sportieve en menselijke kant van buitengewone atleten die hun passie volop beleven, zonder zich te laten ontmoedigen.

Frija Leunens, Head of Brand Activation : "De boodschap die we via deze campagne wilden overbrengen, is een echte levensles: geef nooit op en zet door. De atleten tonen hoe ze zichzelf overtreffen en het beste uit hun leven halen. Zo zijn ze een bron van inspiratie voor iedereen, ook voor bekende Belgen. Ons partnerschap met het Belgisch Paralympisch Comité viert dit jaar zijn 10e verjaardag. Deze trofee is dan ook een mooie manier om deze verjaardag te vieren en de campagne te eren. Ze zorgde voor heel wat authentieke en ontroerende reacties bij het grote publiek."


_____________________________________________

* 14 inzendingen voor de trofee Brand, 7 inzendingen voor beste kmo-package en 4 voor de trofee gezondheidszorgverzekering.

Foto’s
  • logotropheesNL2020-jpg

  • logotropheesFR2020-jpg