Corporate 03/12/2018

AG, supporter nr. 1 van de Belgen

De belangrijkste verzekeraar op de Belgische markt profileert zich meer dan ooit als supporter van het leven van alle Belgen, en dat gaat in december niet onopgemerkt voorbij in L’Echo, De Tijd, Trends en Trends/Tendances.  

AG legt zijn filosofie en drijfveer uit aan de hand van een eenvoudig principe: het leven is te mooi. Het moet hier en nu gebeuren. De verzekeraar wil een betekenisvolle rol spelen en er zijn voor zijn klanten, voor alles wat écht telt: gezondheid, familie, pensioen, mobiliteit.

Hoe doet hij dat? 
In de eerste plaats met zijn verzekeringen, uiteraard. Maar ook dankzij investeringen, leningen, vastgoedprojecten, innoverende diensten, … De constante in dit alles: zijn focus op de mens.

Hans De Cuyper, CEO : 
“Vanuit onze historische zetel in hartje Brussel zorgen we, samen met onze distributiepartners, al bijna 200 jaar voor de gemoedsrust van bijna een op twee Belgische gezinnen, en daar zijn we trots op. Maar we doen meer dan dat. We ondersteunen de Belgische ondernemerswereld, investeren en bouwen in België, en dat in het belang van iedereen. We willen een betekenisvolle rol spelen in het leven van de Belgen zodat ze op elk ogenblik voluit kunnen leven.” 


 

‘AG, supporter van jouw leven’

 
Foto’s
  • 250x150Newsroompreviewautruche-jpg