Corporate 29/10/2020

Trofeeën van de levensverzekering: driemaal is scheepsrecht


Op woensdag 28 oktober werden nu al voor de 21ste keer de Decavi-verzekeringstrofeeën Leven uitgereikt, weliswaar in coronaveilige omstandigheden.  Opnieuw sleepte AG de meest prestigieuze prijs in de wacht, de Trofee van de Makelaar. Daarnaast werd AG ook beloond met de Trofee voor het beste VAPZ (Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen) en de speciale Trofee voor maatschappelijke initiatieven in tijden van corona.
 

Trofee van de makelaar … voor de 7de keer op een rij

De Trofee van de Makelaar wordt algemeen beschouwd als de meest prestigieuze van alle verzekeringstrofeeën. Terwijl in alle andere categorieën een jury van experts de winnaar bepaalt, wordt deze trofee toegekend door de makelaars zelf, leden van FVF en Feprabel, en bekroont hij de verzekeraar die in hun ogen de meeste toegevoegde waarde biedt in hun samenwerking. 
 

Edwin Klaps, Managing Director Non-life & Broker
" We zijn trots deze trofee voor het zevende jaar op rij te mogen ontvangen. We willen onze makelaars en hun teams dan ook uitdrukkelijk bedanken voor hun vertrouwen in AG als bevoorrechte partner. We zien deze trofee niet alleen als een bevestiging van onze waardevolle samenwerking, maar ook als een hoge waardering van onze producten en diensten, waarvoor we steeds de beste kwaliteit nastreven. En dat niet alleen in Leven: ook in Niet-Leven mochten we eerder dit jaar al de Trofee van de makelaar in ontvangst nemen.
 

Het beste VAPZ

Net als de voorbije vijf jaar wint AG ook in 2020 de Trofee voor het beste Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen1. Het VAPZ-gamma van AG biedt talrijke troeven, waaronder de zekerheid van een gewaarborgd rendement en de bescherming van de naasten dankzij de aanvullende dekkingen in arbeidsongeschiktheid en overlijden.
 

Hilde Van Vlaenderen, Market Development Business Life
 " Het VAPZ van AG is in de eerste plaats een zeer volledig product met heel wat opties om optimaal af te stemmen op de persoonlijke behoeften en wensen van de klant. Het profiteert daarnaast van de sterke financiële soliditeit van AG, wat zich de afgelopen jaren vertaalde in mooie rendementen.
 

Trofee Pandemie: trouw aan onze merkbelofte

In dit uitzonderlijke jaar, wensten de organisatoren met de Trofee Pandemie ook een bijzondere trofee in het leven te roepen, die de verzekeraar beloont die - in de ogen van de jury - de meest relevante en meest coherente maatschappelijke initiatieven heeft genomen in de strijd tegen de gevolgen van het corona-virus. AG is zeer trots om deze eenmalige trofee in de wacht te kunnen slepen. 
 

Hans De Cuyper, ex-CEO AG, nu CEO Ageas 
Als marktleider met de merkbelofte ‘Supporter van jouw leven’, namen we van bij de aanvang van de coronacrisis onze verantwoordelijkheid. Zo waren we initiator van het sectorinitiatief om in de groepsverzekeringen de dekkingen voor de duizenden werknemers in tijdelijke werkloosheid zonder extra formaliteiten verder te zetten. We namen ook onze maatschappelijke verantwoordelijkheid op als belangrijke speler in de Belgische samenleving, bijvoorbeeld door het wetenschappelijk onderzoek naar een vaccin en de behandeling van de KU Leuven financieel te ondersteunen of door aandacht te vragen voor de mentale gevolgen van de lockdown, via onze campagne tegen eenzaamheid. Zonder natuurlijk onze campagne ‘Supporter van de handelaar’ te vergeten, waarbij we 200.000 duwtjes in de rug geven aan onze professionele en particuliere klanten, en zo het economisch herstel ondersteunen.



Meer info over de 21ste editie van de Levensverzekeringstrofeeën 

1 Uit 15 inzendingen

 
     
Foto’s
  • vie2019-jpg