Corporate 25/04/2024

11e Trofee van de Makelaars voor AG!

En er is meer: Decavi heeft in totaal 5 niet-levensverzekeringstrofeeën 2024 toegekend aan AG

 

 

Op woensdag 24 april werden naar jaarlijkse gewoonte de Decavi niet-levensverzekeringstrofeeën uitgereikt. AG heeft vijf awards gewonnen, een nieuwe erkenning voor de producten, formules en diensten die de verzekeraar zijn klanten en partners biedt. De kers op de taart? AG heeft voor het 11e jaar op rij de felbegeerde Trofee van de Makelaars gewonnen, de enige prijs die niet door de jury maar door Belgische verzekeringsmakelaars wordt uitgereikt. Naast deze prestigieuze erkenning won AG ook awards voor zijn maatschappelijke inzet en voor zijn producten in Auto, Rechtsbijstand en KMO Package. 

 

Trofee van de Makelaars: 11e keer voor AG!


AG wint de Trofee van de Makelaars voor het 11e jaar op rij. Deze award is een erkenning van de inspanningen die de 4.400 medewerkers van AG elke dag leveren, maar ook een bewijs van de sterke band tussen AG en de onafhankelijke makelaars die lid zijn van de federaties Feprabel en FVF. En bovenal een geweldig cadeau voor AG in dit uitzonderlijke jubileumjaar!  


Edwin Klaps, Managing Director Broker Channel : "Bij AG zijn we altijd sterk overtuigd geweest van het belang en de centrale rol die makelaars spelen in de verzekeringssector. Door nauwe banden met hen te onderhouden en effectief met hen samen te werken, bereiken we samen geweldige dingen en dat zullen we blijven doen. Ik ben dus ontzettend blij dat we de Trofee van de Makelaars opnieuw mee naar huis mogen nemen! Dit is niet alleen een erkenning van ons solide partnerschap, maar ook van de kwaliteit en duurzaamheid van onze diensten, producten, ondersteuning en digitale tools die we hen aanbieden. Wat deze trofee dit jaar nog specialer maakt, is het feit dat we hem ontvangen terwijl we de viering van ons 200-jarig bestaan volop aan het voorbereiden zijn ... Ik kan in naam van AG zeggen dat deze award ons na aan het hart ligt en dat we ontzettend trots zijn op het vertrouwen dat de makelaars jaar na jaar in ons stellen."

 

Trofee voor ons maatschappelijk engagement


Als toonaangevend bedrijf in België, en vooral als 'supporter van het leven' van alle Belgen, is AG vastbesloten om zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid op te nemen. We willen de weg helpen effenen voor een betere wereld, of het nu gaat om verzekeringen of om belangrijke kwesties die iedereen aangaan. Die ambitie is Decavi niet ontgaan, want AG kreeg dit jaar de award voor Maatschappelijke Inzet. Decavi waardeerde vooral een aantal belangrijke projecten die AG in 2023 heeft gerealiseerd, zoals het duurzame platform Go4Impact. Hiermee kunnen makelaars verschillende acties ondernemen om hun ecologische voetafdruk te verkleinen. En ons solidariteitsprogramma om verenigingen te steunen die armoede en sociale uitsluiting bestrijden.


Frédéric Van Dieren, Commercieel Directeur bij AG Insurance: "AG is veel meer dan een verzekeraar. We willen niet alleen een belangrijke rol spelen voor onze klanten, maar voor alle Belgen. Het is voor ons vooral belangrijk om initiatieven te ondersteunen en te ontwikkelen die een echte impact hebben op duurzaamheid. Go4Impact is een mooi voorbeeld, dat ons bijzonder na aan het hart ligt, omdat het is ontwikkeld om samen met makelaars een positieve impact op de maatschappij te hebben. De Decavi-trofee voor dit unieke platform in België is meer dan een beloning, het is een drijfveer om nog verder te gaan!"

 

Nieuwe trofeeën voor toonaangevende producten

 

Naast de twee bovenvermelde trofeeën sleepte AG ook nog 3 productawards in de wacht: de verzekering Providis Globale Rechtsbijstand, de autoverzekering (BA en Omnium) en het KMO Package. 
Juridische geschillen zijn meestal niet goedkoop. Een goede rechtsbijstandsverzekering is daarom meer dan ooit een interessante, zelfs noodzakelijke investering. Providis Globale Rechtsbijstand wint opnieuw de Decavi producttrofee voor de beste rechtsbijstand, en herbevestigt zo het meest interessante product in deze categorie te zijn. 


Het mobiliteitsaanbod van AG werd ook beloond met de trofee voor de beste BA Auto. AG verzekert 1 op 6 auto's in België en speelt dan ook een belangrijke rol in mobiliteit. 

Modulis Easy ontving de trofee voor het beste KMO Package. Dit is een concept waarmee kmo's en zelfstandigen hun verzekeringscontracten kunnen bundelen in één dossier. Zo genieten ze een aantal interessante voordelen: premiesplitsing, Goedeklantbonus enz. Dit alles via een snel en efficiënt digitaal beheerproces voor de makelaar en BNP Paribas Fortis.

 


Bertrand Roosen, Director of Marketing Non-Life Broker Channel bij AG: "Deze drie awards voor onze producten weerspiegelen ons vermogen om in te spelen op de veranderende behoeften van klanten en onze voortdurende drang om te innoveren. Deze erkenningen zijn van onschatbare waarde, zowel voor onze topproducten BA Auto en Omnium, als voor ons unieke concept voor kmo's of voor onze globale rechtsbijstand, die al een breed publiek heeft weten te overtuigen."

 

 

     
Foto’s
  • d45b403b-4cfb-4bfb-99ff-6f91be266c1c-jpg

  • c780013e-72c4-488e-b096-2f419ec55a25-jpg

  • 627fcecf-ce0a-4792-a2b4-e1c438874ad7-jpg

  • 97f32021-0eab-4b20-b855-5ecd8cd3ff84-jpg

  • 55b2dcdb-029d-4735-bb4a-a204592a30d5-jpg

  • 034e27ef-a582-4065-a41d-84f8cdadc6a7-jpg

  • 20ac0053-0842-474f-9c62-36cd6adaff9e-jpg

  • 7d0b52e3-4126-4594-bb45-98e49fe36330-jpg